OD PRIDNOSTI K UMNOSTI - KAKO DELATI Z VIŠJO DODANO VREDNOSTJO

Avtor: Energos | Datum: 03.03.2016

V naši svetovalni praksi se vse prevečkrat soočamo s podobnimi izzivi v slovenskih podjetjih: na eni strani je naša naloga korporativizacija malih in srednjih podjetij (kjer je potrebno uspešne dobre prakse multiplicirati, na način, da jih standardiziraš, strukturiraš, sistemiziraš, prenašaš uspešno med zaposlenimi v podjetju in s tem delaš tako podjetje manj odvisno od enega oz. nekaj ključnih individumov) oz. podjetizacija velikih podjetij (kjer gre za to, da se vnaša elemente notranjega podjetništva, več fleksibilnosti, debirokratizacije, simplifikacije oz. optimizacije sistemov, procesov, kompetenc in tehnologije). 


Po drugi strani pa bi lahko rekli, da v veliko slovenskih podjetjih še vedno delajo na sledeči način: delajo zelo dobro, pridno, trdo, z veliko pripadnosti in energije, vendar po drugi strani tudi s premalo dodane vrednosti, s preveč izgubami, z zelo dobrimi izdelki, vendar po prenizki ceni, preveč usmerjeni v to, kar znajo delati in premalo v to, kar zanima stranke (in lahko dobro naredijo oz. naredijo skladno s strankino zaznano vrednostjo).

 

Več o tem v naslednjem prispevku sodelavca Janeza Žezline.


Nazaj na novice